20.02.2011

Ռնե Շար - Սիրահարված մողեսի տրտունջը

Մի կտցահարիր արևածաղկին,
Քո նոճիները պիտի վշտանան,
Կարմրակատարիկ, թևիդ տուր կրկին,
Քո փափուկ բնում գտիր հանգրվան:

Երբեք չես կարող լինել երկնաքար,
Որ խորշակի դեմ կանգնես անասասան,
Իսկ ծիածանը` դաշտային ծիծառ,
Մարգարտածաղկի մասն է անբաժան:

Մարդն է կրակում, թաքնվիր իսկույն,
Մեղսակցում են մարդ, արևածաղիկ,
Կանաչ խոտերն են քեզ միայն հոգում,
Դաշտի խոտերը խոնարհ ու հուշիկ:

Չի էլ ճանաչում քեզ օձը սողուն,
Եվ փնթփնթան է մորեխն անդադար,
Խլուրդը կույր է, մնում է տեղում,
Ամեն ինչ լավ է թիթեռի համար:

Կեսօր է արդեն, կարմրակատարիկ,
Ավելուկն այստեղ փայլ է արձակում,
Շտապիր, գնա առանց փորձանքի,
Ընտանիքն արդեն մարդուն կանչեց տուն:

Արձագանքն այստեղ վստահ է ու ճիշտ,
Որպես մարգարե ես զննում եմ վարժ,
Իմ պատից եմ ես տեսնում ամեն ինչ,
Նույնիսկ բվեճի երերումն անշարժ:

Ո՞վ մողեսից լավ, իր սիրով անշեջ,
Կարող է հայտնել գաղտնիքն երկրային,
Թե բույն ես դրել իմ քարերի մեջ,
Օ թեթև, բարի արքա երկնային: